Shop Mobile More Submit  Join Login
Notes Stamp XD by AmberSea Notes Stamp XD by AmberSea
meheheh

EDIT:
pleasse dont send me notes because of this...
its just a hing that anyone can use really . not a "OMG
amber has no friends lets talk to her with notes XD" haha .
but thanks


Hope someone uses it XD ..
but it will be scrapped sometime C:

©
Add a Comment:
 
:iconluigixpeach:
luigixpeach Featured By Owner Dec 4, 2014  Hobbyist Traditional Artist
So nice **
Reply
:iconbrittney-deflames:
Brittney-DeFlames Featured By Owner Dec 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
They actually scare me,
When I get one on a strange time.... I'm probably in trouble or a spam! 
Reply
:iconofroakiestaro:
OFroakieStarO Featured By Owner Aug 10, 2013
they scare me
Reply
:iconkimsanerii:
Kimsanerii Featured By Owner Jul 31, 2013
I'm terrified of them. :' (
Reply
:iconzalthook:
Zalthook Featured By Owner Jul 6, 2013  Hobbyist General Artist
LOL, note spammed at one point?
Reply
:iconvalentine345:
Valentine345 Featured By Owner Mar 2, 2013
yaya/
Reply
:iconway-gway:
Way-Gway Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist General Artist
I've only ever gotten one that wasn't from my sister.

It was a note telling me that my opinion didn't matter and that I should never visit the deviants (note-senders) profile again. I was promptly blocked before I could reply. :D I still giggle inside when I review the happening.
Reply
:iconskyspirit101:
skyspirit101 Featured By Owner Jan 1, 2013  Student General Artist
:thumb81178868:
Reply
:iconmorglostick:
morglostick Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Photographer
Is it alright if I use this on my Profile?
Reply
:iconcasirethedragon11:
Casirethedragon11 Featured By Owner Jul 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
very true
Reply
:iconlonely-ueki:
Lonely-Ueki Featured By Owner Mar 29, 2012  Student Writer
That's cool. ^_^
Reply
:iconjustachick2020:
JustAChick2020 Featured By Owner Jul 5, 2011
sooo true
Reply
:iconblack-fox14:
Black-fox14 Featured By Owner Mar 6, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Notes lover =P

and you read my mind... I was thinking "maybe I need to send a note to her... so IŽll receive one !!"
Reply
:iconlorddarkness0:
LordDarkness0 Featured By Owner Dec 13, 2010
Notes scare now
Reply
:iconwolfo-da-disaster:
Wolfo-da-Disaster Featured By Owner Oct 10, 2010  Hobbyist Photographer
true :3
Reply
:iconmad-des:
mad-des Featured By Owner Jul 16, 2010
دعوووووووووووه خاصه
...................................

السلام عليكم

اسعد الله ايامك بكل خير ومحبه

يسعدني ويشرفني دعوتك لمنتديات جنون ريشه

قورب المصمممين والمصورين والرسامين

ونتشرف بتواجدك بيينا
فاهلا وسهلا بك بيننا
نجتمع لنصنع الابدااااااع
وبتواجدك يكتمل
www.s-reshah.com/vb

خالد (مبدع)

--
دعوووووووووووه خاصه
Reply
:iconnoratcat:
Noratcat Featured By Owner Jul 7, 2010
I liove notes as well. A fun way to communicate!
Reply
:iconrenardchaton:
renardchaton Featured By Owner Jun 14, 2010  Student Digital Artist
DANG HOW'D YOU KNOW? lol.
Nice! XD I could use this
*adds to stamps*
Reply
:iconzaz14ispottermad:
zaz14ispottermad Featured By Owner May 2, 2010  Student Photographer
hi
your stamp has been featured in my news article
STAMPS TO SUIT EVERYONE, Issue 3
please fave the article and check out the other stamps
and congrats on a great stamp
zara
Reply
:iconkilian777:
kilian777 Featured By Owner Feb 10, 2010
:icondurrhurrplz: I got a note!


{HEY, IT'S DA, AND WE THINK IT"S TIME YOU GOT A PREMIUM ACCOUNT YOU NO GOOD, SLIMEY SQUATTER!}
here's how!...

:iconnotimpressedplz:
Not...a...real...
:iconfrageplz:
NOOOOOOOOOOTE!GRAAAAAAAAAH!
Reply
:iconmisha2shia:
Misha2Shia Featured By Owner Jan 19, 2010
^^
I LuV NoTeS!
--

DoNt MesS WiTh My FrIeNdS
or the green one be u
:iconslapplz:
Reply
:iconexplosive-pikachu:
Explosive-Pikachu Featured By Owner Jan 13, 2010  Student General Artist
Never really get notes but when i do i fell happy and reconised! Awsome stamp!
Reply
:iconambersea:
AmberSea Featured By Owner Jan 16, 2010
thank you !
Reply
:iconexplosive-pikachu:
Explosive-Pikachu Featured By Owner Jan 16, 2010  Student General Artist
welcome! ^ ^
Reply
:icongethsemane-butler:
gethsemane-butler Featured By Owner Dec 25, 2009
THEY MAKE ME FEEL SO SPESHUL. :icondurrhurrplz:

No, seriously, every time my friends send me notes, it makes me happy.
Reply
:iconambersea:
AmberSea Featured By Owner Jan 16, 2010
exactly xD
Reply
:iconghost-of-dreams:
ghost-of-dreams Featured By Owner Dec 18, 2009  Hobbyist General Artist
Yes they do!
Reply
:iconayumiisama:
AyumiiSama Featured By Owner Nov 10, 2009
lol true true xD
Reply
:icondivinshki:
divinshki Featured By Owner Sep 19, 2009  Hobbyist Writer
I would use this if I had a sub. :XD: Definitely.
Reply
:iconmachinesbleedtoo:
MachinesBleedToo Featured By Owner Sep 16, 2009  Professional Digital Artist
I used it. x3
Reply
:iconemperorkarino:
EmperorKarino Featured By Owner Sep 13, 2009  Hobbyist General Artist
good job
Reply
:iconreverendaspen:
ReverendAspen Featured By Owner Aug 2, 2009  Hobbyist Writer
I actually used to feel nervous when I got notes. Now I'm alright about it, though.
Reply
:iconambersea:
AmberSea Featured By Owner Jan 16, 2010
lol me too . I used to think i was in some sorta trouble XD
Reply
:iconlivelyliz:
Livelyliz Featured By Owner Jul 19, 2009
Yes, they do! ^^

Haha, I love your description too. xd
Reply
:iconkatyenka-svetlana:
Katyenka-Svetlana Featured By Owner Mar 8, 2009   Digital Artist
...Because they really do ;3;~
Reply
:iconshadowjess:
shadowjess Featured By Owner Feb 24, 2009  Hobbyist Digital Artist
i love having notes =3
Reply
:iconlynniethm:
LynnieTHM Featured By Owner Jan 25, 2009
Ha ha! Same here! :lol:
Reply
:iconamaikoibito:
Amaikoibito Featured By Owner Jan 6, 2009
I totally agree :heart:
Reply
:iconvampirickitsunekit:
VampiricKitsuneKit Featured By Owner Jan 5, 2009
Hope you don't mind me using this. :giggle:

[link]
Reply
:iconradical-radish:
Radical-Radish Featured By Owner Jan 3, 2009
I LOVE THIS.
Notes make me feel special too!
Reply
:iconrose-rayne:
Rose-Rayne Featured By Owner Dec 13, 2008  Student Digital Artist
haha. I know what you mean. It's either, YAY, a note or Crap, a note.
Reply
:iconaniferlu:
aniferlu Featured By Owner Dec 9, 2008
"EDIT:
pleasse dont send me notes because of this...
its just a hing that anyone can use really . not a "OMG
amber has no friends lets talk to her with notes XD" haha .
but thanks "


hahahahaha xDDDD

nice stamp! :horns: :love:

I must fave it (:

Have a nice day ^^
Reply
:iconteal-eri:
Teal-Eri Featured By Owner Dec 6, 2008  Hobbyist Digital Artist
Lol this one somewhat suits meh C: *colls*
Reply
:iconambersea:
AmberSea Featured By Owner Dec 7, 2008
lolol normally I used to like get scared thinking omg what did i do now??! when i got a note but its always just asking for trades or something now hah :D
Reply
:iconteal-eri:
Teal-Eri Featured By Owner Dec 18, 2008  Hobbyist Digital Artist
:D
Reply
:iconsnapshotdicer:
SnapShotDicer Featured By Owner Nov 22, 2008  Student Digital Artist
Notes for me goes one of two ways:

1. "YAY! 8D"
2. "Oh shit...what did i do? D8"

:+fav:
Reply
:iconyinn-pantz:
yinn-pantz Featured By Owner Nov 21, 2008
Sometimes notes scare me.
It's like "Oh shit. What have I done now?"
Reply
:iconxxxneonlightseveexxx:
:iconblushingplz: note make meh happeh XD
Reply
:iconambersea:
AmberSea Featured By Owner Oct 21, 2008
XD
Reply
:iconqueenron:
QueenRon Featured By Owner Sep 28, 2008
haha they do!
every time I get a note I'm like "YAY I hope it's something good"
haha I'm such as loser xD
/uses
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 27, 2008
Image Size
19.3 KB
Resolution
93×49
Thumb

Stats

Views
15,097
Favourites
3,868 (who?)
Comments
149
Downloads
205

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×